יום שני, 31 באוגוסט 2009

נטלי ניב


נטלי ניב
גיל: 28
מגורים: נהריה
עיסוק: ספרית

נטלי נשואה כחמש שנים לאיטל והיא אמא במשרה מלאה לסתיו בן השנה וארבעה חודשים, אשר עד הישרדות מעולם לא עזבה אותו לתקופה כה ארוכה. "זאת חוויה לא פשוטה עבורי לעזוב ילד קטן בבית. ילד שבעצם כל כך מחובר אליי עשרים וארבע שעות ביממה, כל יום. זה לא קל". זו התמודדות יום יומית, הרגשה פנימית שהיא לא שלמה איתה.

את ההישרדות האישית שלה היא חוותה בפעם הראשונה בגיל 10, כשעלתה לארץ מאוקראינה. "המעבר לא היה פשוט, השפה הייתה בעיני כמו סינית, לא הבנתי כלום ולא הכרתי אף אחד כאן, אבל לומדים להתמודד עם מה שיש. תמיד השתדלתי להיות אופטימית ולהסתפק במה שיש, גם כשלא היה הרבה."

נטלי מספרת שבעלה לא האמין שהיא רוצה ללכת להישרדות, הוא מכיר נטלי אחרת שחוששת מעקיצות של יתושים ומנחשים והיא רואה בתוכנית הזדמנות להוכיח לעצמה ולו אחרת.




גרסת השורדת המתוקה
ניב בת ה-28, נשואה פלוס תינוק בן שנה, עלתה מאוקראינה בילדותה והיא גם ספרית לשעבר, שעבדה במשך לא מעט שנים במספרה של שוקי זיקרי. קריירת הדוגמנות שלה כוללת קמפיינים לקוקה קולה, קטלוגים של נטורל פורמולה וכאמור, את גו אנדר.

ואמנם העונה האחרונה של ניב בתחתונים שבהם אתם בוהים כעת הייתה ב-2005, אבל לפחות עכשיו ברור למה היא מרגישה כל כך נוח לרוץ על החוף הפיליפיני עם כל כך מעט בגדים. טקטיקה? אסטרטגיות? אנגלנדר? קמפיין לחברת אופנה כלשהו בטוח יצא לה מזה.


גרסת השורדת המתוקה  - צילום׃ אורי אליהו

שבט קאראו אימפריה

טוב נו, גם ככה את בסדר

פותחת חזית


מוכנה לכל משימה

מעדיפים אותה בלוק הזה

נועה ויינטראוב

נועה ויינטראוב
גיל: 26
מגורים: רעננה
עיסוק: אחראית חדר כושר

לנועה יש אופי ארגנטינאי שזה אומר סערת רגשות והרבה אנרגיות באוויר לשני הצדדים "כשאני מתעצבנת אני מתעצבנת עד הסוף אבל גם כשאני אוהבת ומתרגשת זה לא פחות חזק ועוצמתי".
"אני חייבת להיות במרכז" היא מספרת, "אפילו בעבודה כולם קוראים לי קרמר בגלל ששנינו נכנסים בסערה ופותחים מצחיק את הדלת".
להישרדות היא הגיעה כדי להוכיח שהיא יכולה להצליח בכוחות עצמה. "אני בן אדם שמאוד אוהב להצליח. אני חייבת להיות ראשונה ואם אני לא ראשונה, זה אפשרי אבל אני אבכה. כאן אני רוצה להצליח בלי עזרה של ההורים ושתי אחיות שצמודות, להוכיח לעצמי שאני בן אדם חזק שיכול להצליח גם כשהוא לבד, שיכול להצליח בדרך עצמאית".

ליעד פרקש

ליעד פרקש
גיל: 22
מגורים: רמת ישי
עיסוק: מלצרית

ליעד בחורה מאמינה ולכל מקום היא לוקחת את ספר תהילים שיחזק אותה. "אני מאמינה באלוהים, מאמינה באל אחד, הוא שם, הוא קיים. אני משתדלת לקרוא תהילים כל יום"
ליעד בחורה ספורטיבית וכושר תמיד היה חלק ניכר בחייה, בצבא הייתה מדריכת כושר צבאית. "אני מאוד חזקה פיזית ואני מודעת לכך שלפעמים זה יכול להוות איום במשחק".
חלומה של ליעד הוא לאפשר לאמא שלה חיים קלים יותר: "הסיבה שבגללה הגעתי לתוכנית היא בשביל אמא שלי. אני אוהבת אותה הכי בעולם, ואנחנו נמצאים בסיטואציה כספית לא פשוטה שלא מאפשרת לנו להתקדם ופרס כספי יכול לעזור לנו מאוד. הפרס ייתן לה מרווח נפשי ואני רוצה לנצח בשבילה, מגיע לה. אם אני זוכה בכסף אני לא מתכוונת לקחת לעצמי שום שקל לכיס הקטן, הכל בשבילה."

טל כהן


טל כהן
גיל: 30
מגורים: תל אביב
עיסוק: עובד היי טק

טל עובד לפרנסתו בחברת היי-טק כמבקר פנים ובמקביל משמש כדוקטור לרפואה אלטרנטיבית ומטפל באנשים בהתנדבות כתפיסת עולם.
הוא מדבר את שפת החרשים ומאבחן אנשים בשיטת מורפו-פסיכולוגיה (אבחון והבנת אופי האדם לפי תווי פנים) ומאמין שזה יעזור לו לדעת מי עומד מולו.
על השאיפה של טל במשחק - "אני רוצה לשנות תפוסי חשיבה של אנשים ולהעביר מסר. אפשר לדעתי לנצח במשחק גם עם הרבה תחכום, בלי עוינות, ואפשר לגבור על אנשים בלי לפגוע בהם. אלה ערכים שאני מקווה ליצוק ולהעביר אותם כמסר."
הוא מצהיר שאם יזכה, הזכייה תוכל להוות בסיס מעולה להקמת בית חולים אלטרנטיבי לילדים שחולים במחלות קשות ולנזקקים, לכאלו שלא יכולים לפעמים לעמוד בתשלום טיפולים אלטרנטיביים.

ליאורה גולדברג

ליאורה גולדברג
גיל: 50
מגורים: רעננה
עיסוק: מאמנת לתזונה

ליאורה מתעסקת בחיפוש פנימי וניקוי גוף מרעלים בעזרת מיצים ובנוסף, מכורה לפילאטיס. "החלום שלי זה להראות לאנשים שאפשר לחיות אחרת איכות חיים טובה דרך התזונה". בשנת 1981 זכתה ליאורה בתואר מלכת החן, ולאחר מכן גם בתואר סגנית "מיס אסיה".
ליאורה התגוררה בניו יורק מספר שנים והספיקה לטעום מכל הנאות החיים ואף להתחתן עם גבר בעל עוצמה. נישואיה עלו על שירטון וליאורה חזרה לארץ עם ילדיה. במסגרת המאבק העיקש והדרמטי אף הואשמה בחטיפתם של ילדיה
.
ליאורה החליטה להשתתף בהישרדות כדי להוכיח לעצמה שהיא מסוגלת לשרוד במצבים קשים. היא הבינה שהיא מפחדת מהחיים, ולכן החליטה לקחת צעד קדימה ולהצטרף לחוויה.

מיטל בן דוד

מיטל בן דוד
גיל: 31
מגורים: קרית אונו
עיסוק: תקציבאית

מיטל היא בחורה מהסוג שמוסיף המון פלפל חריף לכל מקום שהיא נמצאת בו "אני טיפוס די צבעוני, אני לא צפויה, תמיד יש לי מה להגיד ואני מקטרת המון, אני לפעמים כבר לא יכולה לשמוע את עצמי. לפי דעתי זאת גם אחת הסיבות שאני נתפסת כמאיימת. אנשים שופטים אותי הרבה לפני שהם מכירים את האני הפנימי שלי".
להישרדות 3 היא מגיעה כדי להוכיח לכולם ובפרט לאמא שלה איזה פייטרית הבת שלה יודעת להיות ושהיא יכולה ללכת עם הרצונות ועם האהבות שלה עד הסוף. "היא גאה בי אבל היא לא אומרת לי את זה מספיק, לפעמים צריך גם להגיד את ה- "וואלה, אני גאה בך"
.
על האי היא מבטיחה להיות עוקצנית, חריפה, חסרת מעצורים ומצחיקה. רק דבר אחד עבורה הוא גבול שבל יעבור: "אורז. אני לא סובלת אורז, בחיים לא טעמתי אורז, אני נגעלת מאורז"

מירב פישלזון

מירב פישלזון
גיל: 44
מגורים: תל אביב
עיסוק: מנהלת אדמינסטרציה

אם חד הורית שמגדלת את שני ילדיה בכוחות עצמה. בעלת תואר שני במינהל עסקים, עבדה כאשת שיווק וחיה בשכונת רמת אביב ג'. מירב היא אישה חזקה בעלת ביטחון עצמי גבוה " אין לי עכבות, יש לי ביצים מברזל, רוב הדברים שאני רוצה אני משיגה" היא מתארת את עצמה כפראית ותוססת. היא לא תיכנס לכל משחקי האגו שבין הנשים הצעירות והיא תהווה להן אוזן קשבת.
מירב רואה בהשתתפות בהישרדות פלטפורמה טובה להכנסת גיוון בחייה אותם היא מתארת כמשעממים, שמתנהלים סביב עבודה - בית - ילדים. על המשברים הצפויים בתוכנית: "אנחנו לא יודעים בחיים מה ישבור אותנו, עשיתי הרבה דברים בחיים: חייתי בארה"ב כ- 15 שנה מחיי, חזרתי לארץ עם ילד בן 6 ובהריון והכי נורא - קברתי אבא. מכל משבר קמתי חזרה"
הפחד הכי גדול של מירב בחיים הוא הפחד מבדידות. היא מרחיקה עד לפיליפינים על מנת להתמודד עם פחד זה ולהתגבר עליו.

ריקי שמש

ריקי שמש
גיל: 33
מגורים: גן שורק
עיסוק: מורה מחליפה

ריקי מעידה על עצמה שהיא בחורה שלא ניתן לפספס, בחורה בולטת, מרכז העניינים.
יש לה תפיסה ברורה לגבי קריירה: "הקריירה האמיתית שלי זה גידול הבנות ובזה אני מתרכזת. הכל אצלי נע סביב הבנות, הן הכי חשובות לי". היא מוסיפה ואומרת כי בנותיה הן מרכז חייה וכל דבר שהיא עושה בחיים זה בראש ובראשונה עבורן. "האימהות זה משהו שטבוע בי, נולדתי איתו לגמרי ותמיד רציתי שהבנות שלי יהיו הכי טובות, הכי מוצלחות, הכי-הכי-הכי."
ריקי החליטה שהגיע הזמן להשקיע גם בעצמה וחשבה שהישרדות זה המקום לעשות זאת. "אני הגעתי למשחק כי רציתי ללמוד על עצמי דברים חדשים שבבית אין לי זמן. רציתי לגלות את עצמי מחדש. זה יהיה שינוי ואם אני עושה כזאת הקרבה עצומה ועוזבת את הבית זה לא יהיה לשווא, אני באה אך ורק כדי לזכות".

לירן גלעדי

לירן גלעדי
גיל: 23
מגורים: קיסריה
עיסוק: מנהל פרויקטים

אם אהבתם את עומר גלעדי שהשתתף בעונה הראשונה של הישרדות יש מצב שתאהבו גם את לירן, ולו רק בגלל הסיבה הפשוטה שהוא אחיו הצעיר של עומר
.
עומר גלעדי הודח שלישי מהמשחק ולירן מגיע להישרדות כדי לנקום את נקמתו של אחיו שהודח בתחילת העונה. "יש חשבון לא גמור בין פורמט הישרדות למשפחת גלעדי". השאיפה המובהקת של לירן היא לנצח את המשחק והוא ינסה לשחק אותו עם הרבה אסטרטגיה ותשוקה. הוא רוצה להיות מיליונר עד גיל 32 כי "אם יש כסף היתר כבר יבוא".
לגבי נשים: "יש לי חולשה לנשים יפות, אני אקשר לאישה יפה יותר מהר". על החיים ואנשים בכלל: "זה כיף לקום בבוקר עם מטרות. אם יש משהו שאני שונא זה כלומניקים, אנשים שקמים כדי ללכת לישון. לא קונה אותי, לא מתחבר אליהם, אפילו לא אומר להם שלום".

טל אנגלנדר


טל אנגלנדר
גיל: 29
מגורים: תל אביב
עיסוק: עו"ד פלילי
טל גדל בשכונת דניה שבחיפה, שירת בשייטת כצלף, למד משפטים וכיום הוא שותף במשרד עורכי דין פרטי
.
"הצבא זה הדבר הטוב ביותר שקרה לי בחיים. שירתתי בשייטת 13 במשך כשש שנים, ובמהלך התקופה הזאת עברתי המון חוויות שמחות ועצובות שתרמו הרבה לעיצוב האישיות שלי ולמי שאני". טל נחשב לצלף מצטיין, והוא השתתף בפעילויות מבצעיות רבות, ובין היתר נטל חלק במבצע "חומת מגן" ובמלחמת לבנון השנייה.
"בשעות הפנאי שלי אני אוהב לעסוק בפעילות גופנית – חדר כושר, שחייה והרבה ריצה, אוהב מאוד לקרוא, ללכת לים, ולשחק עם הכלב שלי, ספוט, שהוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלי".
הדבר שהכי מפחיד את טל בנוגע ל"הישרדות" הוא המשחק החברתי. "בניגוד לצבא, ששם כולם פועלים בשיתוף פעולה, ב"הישרדות" כל אחד מחברי הקבוצה מנסה לקדם את עצמו על חשבון חבריו, וזה דבר שלי הוא קצת קשה".



עורך הדין הפלילי אנגלנדר ועורך הדין אלעד רט  נראים חסודים

איתן ברנט

איתן ברנט
גיל: 23
מגורים: הרצליה
עיסוק: צלם

לאיתן יש יחס מורכב לזהות המינית שלו. הוא בא להישרדות כדי לשנות לאנשים את הגישה הסטריאוטיפית על הומואים. "היו לי תקופות שמאוד היה לי קשה לקבל את עצמי כמו שאני וקשה לקבל את העובדה שאני לא כמו כולם, ולא חשבתי שאני אצליח לחיות חיים מאושרים". איתן מוסיף ואומר כי הוא נהנה מהחיים ולכן חשוב לו שאנשים יראו את ההשתלבות שלו במשחק ויבינו שזה בסדר לחיות חיים שכאלה.
איתן עוסק בספורט שנים רבות, רכב על אופניים מגיל 12 עד 18 והשתתף בתחרויות רבות בארץ. לתקופה מסוימת אף היה מספר 2 בדירוג הארצי של רוכבי אופני כביש. איתן הוא אדם תחרותי: "אני אוהב לנצח, חשוב לי לנצח, אני פשוט לא יודע אחרת".
איתן מעיד על עצמו שהוא בעל רגישות מאד גבוהה לכאבים לקשיים ולנכויות של אנשים. "לא רוצה שאנשים יפגעו מסביבי רוצה לראות אנשים שמחים וטובי לב."

אוהד טייב

אוהד טייב
גיל: 23
מגורים: ראשל"צ
עיסוק: קבלן מטבחים

אוהד נתפס בעיני הסביבה כליצן, אך הוא רואה את עצמו כאיש עסקים רציני וממולח. לתוכנית הוא מגיע בשל סיבה אחת מרכזית וברורה- המיליון.
אוהד מעוניין להבליט את השנינות שלו. "אני יכול להצחיק, לפעמים גם להיות חמוד, למרות שחמוד אומרים לכלב. הייתי רוצה להצניע את היצר הזה שיש לי ללכלכך על אנשים. יש לי נטייה לדאחקות, אפילו בפנים ולא בפנים. כאילו אם יש אחת שעושה יוגה, הייתי עושה עליה ים דאחקות עם כולם. זה מה שמצחיק אותי".
לאוהד אין בעיה עם עימותים ואין לו בעיה להגיד מה הוא חושב לחברים שלו. הוא לא אוהב לצאת פראייר. "אהבתי להתווכח, להפוך מישהו אשם למצב זכאי באמצעות ויכוח. זה היה מעצבן אנשים. אנשים מתחלקים לשונאים אותי ומחבבים אותי"
לאוהד חשוב להוכיח שהוא יכול לנצח, ובגדול. "אבא שלי לא בעד המשחק. הוא טען שאני לא אסתדר ושאני אודח תוך שתי תוכניות. אמרתי לו – התוכנית לא בנויה רק על הכוח".

אבי רז

אבי רז
גיל: 27
מגורים: מבשרת ציון
עיסוק: ברמן

הצבא היא תקופה משמעותית ביותר עבור אבי. הוא היה לוחם בצנחנים אשר נפצע במהלך פעילות. במהלך התקופה פיקד על הצוות שלו. "3 שנים משמעותיות ביותר- אתה נכנס מוצר אחד ויוצא מוצר אחר לגמרי, אתה צריך לקחת אחריות לא רק על עצמך אלא גם על חברים, אתה הופך לגבר, לבן אדם עצמאי, אתה מחזיק נשק, מבין שיש לך כוח על חיים של אחרים".
על הרצון לנצח: "אני כאן בשביל להיות השורד האחרון, פחות מעניין אותי הפרס. אני בן אדם תחרותי- אתה לא מרוויח מקום שני, אתה מפסיד מקום ראשון."
על המראה החיצוני: "אני אוהב את איך שאני נראה, מקבל פידבקים מהסביבה ואתה מבין שככה אתה נתפס .זה פותח דלתות, אבל לא חושב שצריך להישען רק על זה."
אבי נמצא בזוגיות עם נוי, שזכתה בתואר מלכת החן בתחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 2009. "אני בטוח לא אובייקטיבי, אבל היא הכי יפה בעולם."

חנוך בודין

חנוך בודין
גיל: 46
מגורים: נס ציונה
עיסוק: מנהל שיווק

חנוך הוא נכה צה"ל, אשר איבד את ידו הימנית במלחמת לבנון הראשונה. הפציעה היא אירוע מכונן בחייו ומניעה אותו באשר הוא. "הפציעה שינתה לי את החיים- זה הוציא ממני נחישות, תחרותיות, הגביר את אהבת העצמי שלי, הפציעה הגבירה אצלי את תחושת הניצחון והשנאה להפסיד."
הפציעה אף הובילה אותו לעסוק בספורט שמהווה את מרכז חייו מאז ועד היום. הוא ספורטאי אולימפי בענף השחייה, השתתף במספר אולימפיאדות ותחרויות שונות ברחבי העולם ואף זכה במדליות
.
יש לו אג'נדה חברתית נרחבת אותה הוא מנסה לקדם, בה הוא טוען שהחברה לא מספיק פתוחה ומקבלת אנשים שונים כמו נכים. הוא לוחם צדק ומרגיש שגם הגעתו להישרדות היא בגדר שליחות חברתית.
על השתתפותו בהישרדות: "ראיתי את המתמודדים, אני יכול לקחת את התחרות הזאת אפילו אם היד השנייה קשורה".

אורי לפיד

אורי לפיד

גיל: 32
מגורים: תל אביב
עיסוק: שיננית

אם מישהו צריך כתף, אוזן קשבת וחברה אמיתית, אורי היא הכתובת. אין מי שלא אוהב אותה ורוצה להיות חבר שלה: "יש בי אמת, רוך וטוב ואנשים סומכים עלי, נפתחים אלי ואומרים דברים שלא חשבו שיגידו. אנשים אוהבים להתקרב לאנשים כמוני".
אורי במקצועה היא שיננית. "אני מוציאה את הג'יפה של אנשים מהשיניים. אני מאוד יסודית, אני חייבת לעשות פרפקט, לא כמו הרבה שינניות. צריך לתת הדרכה טובה, אני עושה את זה מכל הלב והנשמה והם עושים מה שאני אומרת. בעבר היו כותבים מכתבי תודה לקופ"ח כי יודעים שאני טוטאלית". בעקבות המצב הכלכלי היא טוענת שיש בעיה כי השוק מוצף בשינניות.
השאיפה שלה היא שבעתיד יהיה לה פנסיון לכלבים וחתולים כי אין משהו שעושה לה יותר טוב מכלבים וחתולים.

אביגיל פרל

אביגיל פרל
גיל: 25
מגורים: תל אביב
עיסוק: מנהלת יח"צ

"אני אוהבת את ישראל יותר ממה שאני אוהבת את עצמי"
אביגיל היא Jewish American Princess ,JAP, שגדלה והתחנכה בפרברים של ארצות הברית. "חייתי את האול אמריקן דרים, היה לי חבר פוטבול פלייר, הצטרפתי לקבוצת מעודדות, עם הפונפונים והכל" .
היא עלתה ארצה כי החלום שלה הוא להשפיע על המציאות בישראל, ואחרי שעבדה בקונגרס בוושינגטון די.סי. הגיעה למסקנה חד משמעית - "אני רוצה להיות ראש הממשלה של מדינת ישראל". היא מצהירה - " אני רוצה שכשהילדים שלי יגדלו, שהמדינה שלי תהיה במצב יותר טוב ממה שהיא הייתה לפני שאני ניסיתי לעזור", "אני אוהבת את ישראל יותר ממה שאני אוהבת את עצמי".
לפני שהיא כובשת את הפוליטיקה הישראלית היא מתכננת להקים משפחה ומחפשת חתן, חשוב שיהיה מבית טוב, חובה יהודי ומאוד רצוי שיהיה ישראלי: "הם רק נראים קשוחים כאלה מבחוץ, אבל מבפנים הם כמו עוגייה".

טום אלתגר

טום אלתגר
גיל: 23
מגורים: גני תקווה
עיסוק: מדריך קפוארה
טום נולד בברזיל ועוד כילד נדבק בו חיידק הקפוארה. "הקפוארה נותנת לי להרגיש שלם ומאושר ועם חיוך על הפנים. זה משלב בתוכו את כל הדברים שאני הכי אוהב, אם זה שמחת חיים, אנרגיות חיוביות, אקרובאטיקה, לחימה, מוזיקה טובה, ריקוד, מה צריך יותר מזה? רק כיף".
טום בטוח שעם הגישה לחיים שיש לו והיכולות החברתיות הוא יצליח גם בהישרדות. "אפשר להגיד שיצא לי דימוי שלא באשמתי של איזה דון גו'אן כזה. חברים שלי צוחקים שקשה להסתובב איתי כי תמיד הבחורות מסתכלות עליי. לא יודע מה הם רוצים כי אני לא מרגיש שאני משהו מיוחד".
למרות הכל, טום תמיד נשאר רומנטיקן בנשמה: "כשאני מתאהב בבחורה, כל העולם שלי בשבילה, אבל אני מתאהב מאוד בקושי ואני חושב שהאהבה זה משהו שהוא אחד למיליון, משהו שחייבים לתת לו צ'אנס".

אינה בקלמן

אינה בקלמן
גיל: 19
מגורים: גן יבנה
עיסוק: דוגמנית

אינה היא סוג של נסיכת יופי. היא מודעת לכוח שלה כבחורה יפה ומושכת, אך טוענת שיש בה הרבה יותר מסתם בחורה יפה. "יופי פותח דלתות ואופי מכניס אותך פנימה ואני גם יודעת לנצל את זה. אני טיפוס מאד פלרטטני, ופלירטוט זה הכוח שלי."
"תמיד אמרו לי שאני מאד יפה, אז הלכתי להיות דוגמנית. עכשיו נדמה לי שמיציתי את המקצוע, להיות יפה ולשתוק? בעיני זה מאד סתמי".
למרות גילה הצעיר היא בוגרת עצמאית ומחושבת. היא מפרנסת את עצמה מגיל 13 ודואגת למצבם הכלכלי של הוריה. "השאיפה שלי היא לעזור להורים שלי. החלום הכי גדול זה לפתוח לאבא שלי מסעדה על יאכטה, ולשלוח את ההורים לטיול מסביב לעולם".
אינה לא נרתעת מאתגרים "למרות שאני נראית שברירית, אין לי בעיה לישון על הרצפה. זה אולי לא יהיה נוח, אבל אני לא מפונקת, אני פה בשביל לזכות".

יעל צוקר

יעל צוקר
גיל: 23
מגורים: תל אביב
עיסוק: רקדנית

יעל היא ג'ינג'ית שגדלה בקיבוץ אושה, אבל היא לא קיבוצניקית טיפוסית. חלק מזה קשור בזה, שבילדותה יצאה הרבה מהקיבוץ לחוגי ריקוד וספורט בעיר.

היא מגיעה לתוכנית כי היא מרגישה שיש לה מה לתת ולהגיד לעולם: "יש לי פה, יש לי מה להגיד. בגדול מאז ומתמיד אהבתי את הבמה. יש לי צורך בתשומת לב ואני מודעת לזה".
יעל היא בחורה תחרותית שלא מתביישת להשתמש באנשים על מנת להגיע רחוק בחיים ובטח לא במשחק.

המחשבה הכי קשה שיש ליעל: "אני לא מסוגלת שיראו אותי לא מאופרת, אני תמיד קמה שעה לפני כי אני צריכה לקום, להתארגן, לבחור בגדים להתאפר, תמיד תמיד שעה לפני. על האי בלי איפור: "זה יהיה לי קשה. אני אצבע גבות וריסים לפני זה. אין ספק שזאת תחושת עירום ללא איפור."

טל בן דוד

טל בן דוד
גיל: 29
מגורים: שדות ים
עיסוק: מפיק ארועים

כל מי שמסתכל על טל מהצד בטוח, שהביטוי ”מים שקטים חודרים עמוק" נכתב עבורו ולמענו. "אני חייב להודות שאני טיפוס רגיש ושקט. יש אנשים שייקחו את השקט שלי כחולשה. אני אוהב לעשות את דברים בשקט. זאת הדרך שלי ואני תמיד חייב למצוא את הפינה שלי".
יחד עם זאת, טל הוא איש עסקים שיודע להסתכל שני צעדים קדימה, לבחון את המצב ולתפעל אנשים. "כל החיים שלי זה בעסקים שלי. אני מנהל אנשים, אני מחזיק עסק. זאת סיטואציה שהיא די טבעית עבורי."
טל חיפש את האתגר הבא בחייו ומצא אותו בהישרדות. "אני חושב שהישרדות זה סוג של מסע לתוך הנפש, אני עובר איזשהו תהליך בכמה שנים האחרונות שהישרדות הוא עוד שלב בתהליך הזה שפשוט גורם לי להתחזק, ואני באמת באתי כי הרגשתי שזה נכון שאני אבוא. הרגשתי שזה הזמן לעשות משהו קצת קיצוני."

הדס הורנבלס

הדס הורנבלס
גיל: 27
מגורים: אלקנה
עיסוק: נציגת שירות

הדס מגיעה ממשפחה דתית. היא עצמה חזרה בשאלה, אך החינוך הדתי-לאומי שקיבלה מורגש. היא מתבטאת ברהיטות, בשפה גבוה, יש לה עולם ערכים וידע כללי נרחב. אחת האהבות שלההיא כיתות דיון בצרפתית. "אני אגש לויכוח עם כל הכלים והאסמכתאות. אני אוהבת לפתח דיונים. זה לא באמת ויכוחים, זה כיף לי, אני חיה בשביל להגיד את אשר על ליבי." חוץ מזה, היא חולה על שירי ארץ ישראל ושרה אותם להנאתה גם באוטובוס.
הדס מכורה לספרי קריאה, ספרי עיון, ספרי היסטוריה, מילונים, ספרים בצרפתית ועוד.
להישרדות היא מגיעה כדי להגשים חלום, היא רוצה לחיות בתוך ספר, מעריצה של הספר "החוף" של אלכס גרלנד וחולמת לחיות בתוכו. "אני רוצה לחיות בתוך ספר. זה וואו! זה אתגר: המחנה, המשחק והאווירה מסביב מושכים אותי."
החיוך של הדס הוא אחד מהמאפיינים הבולטים שלה. היא מרבה לחייך ומאמינה גדולה באופטימיות.

יעקב קריספל

יעקב קריספל
גיל: 40
מגורים: חיפה
עיסוק: ע. מנופאי

לקריספל יש כמה קעקועים המקשטים את גופו, זקן דק וארוך ועיניים טובות. דיג זה התחביב העיקרי שלו, אותו טיפח מגיל 8. הוא שומר כשרות, מאמין באלוהים ומקווה מאוד שבתוכנית לא ייאלץ להיתקל בקונפליקט מוסרי בנושאי הדת. "לא אהיה מסוגל לאכול חרקים. זה שאין לו דין ודיין שיאכל את החרק, אבל שיתחשבו במי שמאמין".
יעקב מגדיר את עצמו קליל. דוגמא לכך הם היחסים בין גרושתו ואשתו הנוכחית. הן החברות הכי טובות וגרות קומה מעל קומה. הוא מתגורר עם אשתו ובנם המשותף וגרושתו מתגוררת קומה אחת מתחת עם שלושת ילדיו הנוספים
.
יעקב טיפוס חם, מתחבר לכולם ומקפיד להתייחס לכולם תמיד בגובה העיניים. "אני גבר גבר כי זה מה שאני משדר, הכול סבבה. אני 17 שנה בנמל, הצטרפו במשך השנים המון צעירים ואני, גם אם אני אהיה מנכ"ל, אני אשאר בן אדם."

אביטל אייסמן

אביטל אייסמן
גיל: 23
מגורים: חדרה
עיסוק:  עו"ד מתמחה

אביטל רגילה לקבל הכל: "אני הנסיכה של אבא. אני עדיין אוהבת שעושים לי, שיש לי אוכל בבית ושאמא שלי תסיע אותי לכל מקום. אני חושבת שאם אפשר לפנק ויש עם מה לפנק, אז צריך לפנק. זאת הגישה שלי".
על הייעוד כעורכת דין - "אני יודעת לשכנע אנשים באמת שלי ויש לי כוח נשי מאד חזק. אני מאוד מאמינה במה שאני אומרת, אני מראה הרבה ביטחון עצמי ואנשים פשוט משתכנעים".
להישרדות היא באה בכדי להראות לכולם ובעיקר לעצמה שלמרות הפינוק ורמת החיים שאליה היא רגילה, היא יכולה לשרוד כמו גדולה: "זאת דווקא חוויה שיכולה לחשל אותי, לסייע לי בחיים להבין דברים בצורה אחרת, אולי גם לגרום לי יותר להתבגר".
למרות גילה הצעיר אביטל הספיקה הרבה דברים בחיים, ביניהם להתחתן ולהתגרש לאחר כשנה בלבד.

זיו גלברט

זיו גלברט
גיל: 39
מגורים: מגדים
עיסוק: טכנאי

זיו נשוי פעם שנייה, אבל בזמן האחרון הוחלט לקחת אוויר לנשימה. יש קצת קונפליקטים ואולי הנסיעה שלו להישרדות תעזור לפתור את העניינים.
"פעם מישהי אמרה לי: אם אני מקלפת אותך, יש יהלום מתחת. אני מאמין שזה נכון."
זיו לא מתפשר וכשדברים לא הולכים לפי דרכו הוא תמיד פועל לשינוי, גם אם זה אומר לצאת נגד הדעות המקובלות בחברה. "אנשים רואים בי מנהיג. אני זה אני, ואני לא אשתנה בשביל אף אחד. מי שטוב לו הולך לידי ומי שלא טוב לו הולך מאחורי".
זיו הוא באלגניסט "על האי אני כנראה אעשה רק כיף ובלאגנים כי אני טיפוס כזה". הוא מוסיף ואומר: "אני מתכוון להגיע לאי, לנהל שמה את העניינים כמו שאני יודע. אני מתכוון להגיע אל הגמר ולפרק להם ת'תחת ולקחת את המיליון."

שי אראל

שי אראל
גיל: 31
מגורים: קרית אתא
עיסוק: מסעדן

שי גדל בקריית חיים למשפחה חמה ואוהבת, הוא נשוי ויש לו שני ילדים. הוא מגדיר עצמו כטיפוס משפחתי. להישרדות הוא בא כי הוא מרגיש שעד עכשיו פעל לטובת הבית: התחתן, הקים משפחה, הקים עסק ועכשיו זה הזמן שלו, הוא רוצה להשתטות ולעשות משהו עבור עצמו.
שי יודע לספר מה כולם חושבים עליו: "כולם יגידו, קסם אישי. אחרי זה יגידו, אמיץ עם ביצים, בגלל המהלכים של השנים האחרונות. הם יגידו מסמן מטרה ומה שלא יהיה ישיג אותה. אני עקשן ולדעתי זו תכונה טובה."
שי הוא כדורגלן עבר שעבר לתחום המסעדנות ופתח מסעדה משלו: "בשר'לה". "המסעדה שלי הכי יוקרתית וגם אני מגיש מנות יחד עם העובדים. כל המלצרים שלי הכי אמיתיים ונחמדים, זה מה שיפה בעסק שלי."

יום שבת, 29 באוגוסט 2009

הישרדות 3

הישרדות 3 תהיה בפיליפינים והתוכנית כבר צולמה, יש לנו כבר 3 מתמודדים שעלו לגמר, אנחנו עדיין לא מכירים אותם, אנחנו עדיין לא יודעים איך התכנית הולכת להיות, מה שבטוח מעריצי התכנית הולכים להיות צמודים למסכים במשך כל העונה, אנחנו נהיה כאן ללוות אותכם במשך כל העונה הקרובה של הישרדות 3 בפיליפינים.
מי יהיה הדן מנו או האריק של השנה?
מי תהיה המירית החדשה שלנו או אולי יהיה לנו עוד משה מלצר חולון?
האם יהיו לנו אופיר? או אולי עוד נועם שימיס לנו את הלב? שוב מה שבטוח זה שיהיו לנו הרבה מתמודדים עם בגדי ים צמודים ומתמודדות עם ביקיני בכדי שנוכל לשטוף את העיניים שלנו….

הישרדות פיליפינוס


מהמעט שרואים, ניתן להסיק שמדובר בקאסט מגוון ומעניין מבחינת גיל ותפיסת עולם. בין המתמודדים: אישה בת 44, גבר גידם וכמובן, כמות נכבדה של יפים ויפות שיעזרו להנעים את הצפייה.
"הישרדות 3" חוזרת למסך עם המון תקוות שתולים בה לאחר שהעונה הראשונה הייתה להיט אדיר עבור ערוץ 10 בעוד "הישרדות 2" הייתה אכזבה מבחינת רייטינג וליהוק כאחד.

כשהם יראו הם לא יאמינו - הישרדות הפיליפינים

כשהם יראו הם לא יאמינו
עונה שלישית  -  הישרדות הפיליפינים

הישרדות חוזרת בעונה חדשה

הישרדות חוזרת בעונה חדשה - והפעם בפיליפינים !

יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

הישרדות הפיליפינים: הצגת השורדים

הישרדות הפיליפינים: הצגת השורדים

הצגת השורדים של הישרדות 3 הפיליפינים, כפי שהוצגו בבוקר יום ראשון, 23/08 במסיבת העיתונאים של ערוץ 10