יום שני, 31 באוגוסט 2009

נטלי ניב


נטלי ניב
גיל: 28
מגורים: נהריה
עיסוק: ספרית

נטלי נשואה כחמש שנים לאיטל והיא אמא במשרה מלאה לסתיו בן השנה וארבעה חודשים, אשר עד הישרדות מעולם לא עזבה אותו לתקופה כה ארוכה. "זאת חוויה לא פשוטה עבורי לעזוב ילד קטן בבית. ילד שבעצם כל כך מחובר אליי עשרים וארבע שעות ביממה, כל יום. זה לא קל". זו התמודדות יום יומית, הרגשה פנימית שהיא לא שלמה איתה.

את ההישרדות האישית שלה היא חוותה בפעם הראשונה בגיל 10, כשעלתה לארץ מאוקראינה. "המעבר לא היה פשוט, השפה הייתה בעיני כמו סינית, לא הבנתי כלום ולא הכרתי אף אחד כאן, אבל לומדים להתמודד עם מה שיש. תמיד השתדלתי להיות אופטימית ולהסתפק במה שיש, גם כשלא היה הרבה."

נטלי מספרת שבעלה לא האמין שהיא רוצה ללכת להישרדות, הוא מכיר נטלי אחרת שחוששת מעקיצות של יתושים ומנחשים והיא רואה בתוכנית הזדמנות להוכיח לעצמה ולו אחרת.




גרסת השורדת המתוקה
ניב בת ה-28, נשואה פלוס תינוק בן שנה, עלתה מאוקראינה בילדותה והיא גם ספרית לשעבר, שעבדה במשך לא מעט שנים במספרה של שוקי זיקרי. קריירת הדוגמנות שלה כוללת קמפיינים לקוקה קולה, קטלוגים של נטורל פורמולה וכאמור, את גו אנדר.

ואמנם העונה האחרונה של ניב בתחתונים שבהם אתם בוהים כעת הייתה ב-2005, אבל לפחות עכשיו ברור למה היא מרגישה כל כך נוח לרוץ על החוף הפיליפיני עם כל כך מעט בגדים. טקטיקה? אסטרטגיות? אנגלנדר? קמפיין לחברת אופנה כלשהו בטוח יצא לה מזה.


גרסת השורדת המתוקה  - צילום׃ אורי אליהו

שבט קאראו אימפריה

טוב נו, גם ככה את בסדר

פותחת חזית


מוכנה לכל משימה

מעדיפים אותה בלוק הזה