יום שני, 31 באוגוסט 2009

טל אנגלנדר


טל אנגלנדר
גיל: 29
מגורים: תל אביב
עיסוק: עו"ד פלילי
טל גדל בשכונת דניה שבחיפה, שירת בשייטת כצלף, למד משפטים וכיום הוא שותף במשרד עורכי דין פרטי
.
"הצבא זה הדבר הטוב ביותר שקרה לי בחיים. שירתתי בשייטת 13 במשך כשש שנים, ובמהלך התקופה הזאת עברתי המון חוויות שמחות ועצובות שתרמו הרבה לעיצוב האישיות שלי ולמי שאני". טל נחשב לצלף מצטיין, והוא השתתף בפעילויות מבצעיות רבות, ובין היתר נטל חלק במבצע "חומת מגן" ובמלחמת לבנון השנייה.
"בשעות הפנאי שלי אני אוהב לעסוק בפעילות גופנית – חדר כושר, שחייה והרבה ריצה, אוהב מאוד לקרוא, ללכת לים, ולשחק עם הכלב שלי, ספוט, שהוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלי".
הדבר שהכי מפחיד את טל בנוגע ל"הישרדות" הוא המשחק החברתי. "בניגוד לצבא, ששם כולם פועלים בשיתוף פעולה, ב"הישרדות" כל אחד מחברי הקבוצה מנסה לקדם את עצמו על חשבון חבריו, וזה דבר שלי הוא קצת קשה".



עורך הדין הפלילי אנגלנדר ועורך הדין אלעד רט  נראים חסודים